STEVNELEDER-OPPLÆRING i Drammen 6. mai:

Vi i styret ser det er nødvendig at vi kan fordele dette med å vera stevneledere på fleire. Kanskje synes mange at dette høyres skummelt ut, men alle som vil vera med å bidra kan be styret eller stevneleder-gruppa på FB om hjelp undervegs.

Vi har mange følgere til sporten vår som gjerne ikkje har planer om å begynne å konkurrere sjølve. Om dekkan da har lyst å bli meir ein del av miljøet og bidra i kulissene så rop ut :-)
Vi trenger medhjelpere, heiagjeng og ønsker nye bekjentskaper velkommen i miljøet vårt.

Norsk Freestyleforening vil derfor samle medlemmer og ikke-medlemmer til eit lite minikurs om det som kreves i forhold til å arrangere freestyle-stevner for NFF eller for andre hundeklubber. Vi setter opp ein dag i Drammen hundepark der vi går gjennom stevneveilederen som alle får utdelt. Ingen binder seg til noko men kan etter avtale legges til i stevneleder-gruppa på FB for å følge med, lære og gjerne bidra der det trengst. Vi tar utgangspunkt i 2 timer på å gå gjennom dette, og etterpå spanderer NFF mat og vi disponerer deler av hallen til egen hundetrenig.

Dette er gratis for alle som vil bli med, enten det er klubber eller privatpersoner.

Vi håper mange får lyst å bli med. Alt å vinne og intet å tape :-)

Send ein mail til norskfreestyleforening@gmail.com om dette høyres interessant ut.

SOMMERCAMP I LUNDE i VAKRE TELEMARK 29 JUNI- 1 JULI 2018

Velkommen til sommercamp med dobbeltstevne på fredag og søndag i regi av Norsk freestyleforening.
Instruktør dette året blir dyktige Salla Haavisto fra Finland. Undervisningen vil hovedsaklig føregå på engelsk men Elina Mauno vil vera med som tolk.

Dette året vil det vera mest fokus på å bygge opp program og folk bør helst ha musikken klar og gjerne ha starta med å lage program. På fredagen blir det felles føredrag og lørdagen blir det fokus på ein ekvipasje om gongen.

Som vanleg blir det grilling og sosialt på lørdagen.
Meir info kommer når det nermer seg.

Det er 14 plasser med hund.

Pris med hund kr 1800,-
Observatørplass kr 600,-

For ikke-medlemmer er prisen kr 2400,- med hund og kr 900,- for observatørplass.

Send bindende påmelding til norskfreestyleforening@gmail.com