Gjestebok

Din melding:

22.03.2018 15:37:28 - Roberta Wiig Berg, E-postadressen vises ikke

Hei dere,
Dette er fantastisk. Jeg har en 6 år gammel Schapendoes som ikke har nok å gjøre - og jeg tror vi ville begge to synes dette var morsomt. Hvordan kan vi melde oss på et kurs i Oslo området?
Håper å høre fra dere.
Med vennlig hilsen,
Roberta - og Oscar

Svar: Hei Roberta og Oscar! Så gøy at dere har lyst til å starte med kreativ lydighet! :) Ta en titt på fanen over som heter Linker: http://www.norsk-freestyleforening.no/empty_10.html Her vil du finne hundeskoler og instruktører som holder kurs i Oslo og omegn. Under fanen som heter Kurs vil du også kunne finne noen tilbud om kommende kurs. Håper du finner noe som frister! :)

04.11.2013 16:29:12 - Mona Stranf, E-postadressen vises ikke

Hvordan er det å få dere til å komme på et treff, for å vise hva Freestyle er?

Svar: Hei! Det kan veldig godt hende at vi kan få til noe sånt. Send en meg en mail med nærmere info om tid og sted og ønsker, så skal vi se hva vi kan få til. Mvh Ellen Christensen (mailadresser finner du under linken "Om NFF" og deretter linken "Styret, komitéer, verv")

25.10.2011 11:19:19 - Sonja Ordell Johannessen, E-postadressen vises ikke

Hej Norsk Freestyleforening

Bliver det muligt at tage sin hund med som tilskuer til Nordisk Mesterskab?

Mh.
Sonja

Svar: Hei Sonja Ja det er mulig å ta med hund inn på Dogs4All, så sant du har vaksinasjonspapirer i orden. :)

07.10.2011 18:08:32 - ingrid

heei jeg trenger nnoen tips til hva mann kan gjøre viss hunden bjeffer på andre hunder har dere noen tips???

Svar: Beklager Ingrid, umulig å gi tips om det i en kjapp melding her. Anbefaler deg å ta kontakt med en atferdskonsulent eller hundeskole i nærheten av der du bor.

10.08.2011 23:46:48 - Louise, E-postadressen vises ikke

Hei,

Hvor og når kan jeg bli med på f. treninger? Vi vil gjerne prøve litt,
hilsen Louise og Torkild!

Svar: Hei Louise og Torkild Så bra at dere vil trene Kreativ lydighet. Under linken Treninger her på hjemmesiden finner du en oversikt over oppsatte fellestreninger på ulike steder. :)

04.04.2011 21:12:58 - Renate Nydal, E-postadressen vises ikke

Flotte sider! Og så bra at info og nytt legges raskt ut. Godt jobba! ;)

18.01.2011 15:22:05 - Merete A. Huser, E-postadressen vises ikke, www.kreativtrening.blogspot.com

GODT JOBBA, SER LEKKERT OG OVERSIKTELIG UT!

16.01.2011 22:01:24 - Jessica Karlgren, E-postadressen vises ikke, hunden.no/blogg/blogg.html?blid=31841&bid=4422

Så fin hjemmeside! Oversiktlig og lettorientert :).

16.01.2011 21:37:24 - Hilde M. Eidal, E-postadressen vises ikke, www.hildeshunder.no

Kjempefin og oversiktlig ny side.
Her er det lett å finne den informasjonen som en leter etter.